Vul het formulier in en klik op bevestigen om de brochure te ontvangen

Laat je gegevens achter. Wij informeren je zodra er nieuwe data bekend zijn.

1 dag

Binden en boeien met de optimale employee journey

Van succesvolle onboarding tot enthousiaste ambassadeurs

Details
Lengte

1 dag

Eerstvolgende startdata & locaties

do 20 juni 2024, Bunnik

di 1 oktober 2024, Bunnik

Prijs (excl. btw)

€ 749

De grootste uitdaging van de huidige arbeidsmarktproblematiek is niet het aantrekken van talent, maar het behouden ervan. Dus hoe zorg je dat je de juiste mensen kan binden en boeien, zodat zij bij je blijven? Een goed doordachte employee journey is de sleutel tot succes. In deze training leer je aan de hand van concrete praktijkvoorbeelden hoe jij hiermee aan de slag kan.

Wat leer je in deze training?

Door te investeren in de employee experience creëer je aligned medewerkers: medewerkers die weten waar jouw organisatie voor gaat, daaraan willen bijdragen en dat ook kunnen. Zo behoud je niet alleen medewerkers, maar zorg je ook dat ze voor zichzelf en jouw organisatie het meest waardevol blijven.

Tijdens deze training leer jij alles over de employee journey: de verschillende fases, contactmomenten en de knoppen waar je aan kan draaien om een optimale employee experience te creëren. Je leert niet alleen over het belang van de werkgeversbelofte, maar ook over een effectieve onboarding, leren en ontwikkelen en een prettige cultuur.

Naast de theorie ga jij op zoek naar de kansen en uitdagingen bij jouw organisatie voor het optimaliseren van de employee journey. Aan de hand van concrete praktijkvoorbeelden krijg jij inspiratie en concrete handvatten om binnen jouw organisatie aan de slag te gaan.

Dit zijn de resultaten van de training

  • Je weet hoe je een optimale employee journey inricht, met de werkgeversbelofte als basis en aandacht voor een effectieve onboarding en respectvolle uitstroom
  • Je weet hoe je de employee journey kunt aanpassen naar een effectieve hybride vorm
  • Je kan direct aan de slag met het verbeteren van de employee journey binnen jouw organisatie aan de hand van een zelfgemaakt actieplan

Als bagage neem je mee

  • kennis van de verschillende fases van de employee journey, welke belangrijke contactmomenten daarbij horen en de knoppen waar je aan kan draaien
  • begrip van hoe je medewerkers kunt alignen met de doelen en strategie van jouw organisatie
  • inspiratie dankzij praktische tips en concrete praktijkvoorbeelden van grote en kleine organisaties uit verschillende sectoren

Voor wie is deze training?

In de volgende gevallen is deze training zeker voor jouw geschikt:

  • je bent (mede)verantwoordelijk voor medewerkersbetrokkenheid en de employee journey in jouw organisatie
  • je wilt weten uit welke fasen de employee journey is opgebouwd en hoe je de employee experience in jouw organisatie kunt verbeteren
  • je wilt werken aan échte aandacht voor medewerkers en serieus aan de slag met het aantrekken, binden en boeien van medewerkers

Deelnemers aan de training ontvangen gratis een exemplaar van de nieuwe editie van het boek 'De Employee Journey' t.w.v. €27,95. Specialisten Sascha Becker en Wenda Bolink nemen je stap voor stap mee in het optimaliseren van de employee experience tijdens de hele employee journey.

Aan de slag met jouw eigen team?

We kunnen dit programma ook in huis voor jouw team organiseren. Dat is al een goede optie bij vijf of meer medewerkers. Een incompanyprogramma maken we op maat en direct toepasbaar op jullie eigen werksituatie. Bovendien kan het financiële voordeel bij grotere groepen oplopen tot 50% van open deelname.

In deze training krijg je aan de hand van concrete praktijkvoorbeelden inspiratie om binnen jouw organisatie aan de slag te gaan met het verbeteren van jouw employee journey. De lesdag ziet er als volgt uit:

09.00 uur - Inloop

09.30 uur - Start van het ochtendprogramma

  • Introductie en kennismaking
  • Theorie over de employee journey
  • De employee value proposition: de belofte die je doet aan potentiële én huidige medewerkers
  • Inspiratie aan de hand van praktijkvoorbeelden
  • Huiswerkopdracht: aan welke knop wil en kan jij draaien?

12.30 uur - Lunch

13.15 uur - Stat van het middagprogramma

  • Aan de slag met de eigen employee journey: een concreet actieplan
  • Geven van feedback en delen van inzichten

16.30 uur - Afsluiting

Bea Aarnoutse
Bea Aarnoutse
Expert leadership- en employee alignment
Bea Aarnoutse. Bureau- en klantmens ineen. Geeft workshops en trainingen over het aantrekken, binden, boeien en behouden van medewerkers. Want voor een optimale employee journey zijn een visie, leiderschap en communicatie cruciaal. En daarvoor is het essentieel dat HR een regierol heeft en weet hoe te werken aan een optimale leadership & employee experience. meer info
Binden en boeien met de optimale employee journey
Startdatum 20 juni
do 20 juni 2024
9:30 - 16:30
Bunnik
Routebeschrijving
Startdatum 1 oktober
di 1 oktober 2024
9:30 - 16:30
Bunnik
Routebeschrijving