Logo

HR-webinar: Effectief communiceren met medewerkers in crisissituaties

Crisismanagement voor HR in tijden van corona

Opleidingbeeld
Cruciale vraag tijdens iedere crisis: hoe breng je de boodschap goed over? Hoe blijf je effectief communiceren als alle medewerkers vanuit huis werken? Hoe onderhoud je als ‘leider’ contact met ‘je mensen’? En dat niet alleen: hoe houd je je mensen betrokken en gemotiveerd om in de thuissituatie er ook zoveel als mogelijk voor te gaan? In deze webinaropname krijgt u de antwoorden.

HR-Webinar: in het kort

Nu veel mensen vanuit huis werken is communiceren nog lastiger dan anders. Bovendien hebben we te maken met een ernstige crisis, die bedrijven en ook medewerkers persoonlijk treft. Goede communicatie kan daarbij het verschil maken.

 

Hoe communiceer je effectief met medewerkers op afstand? Waar moet je rekening mee houden? Wat werkt wel en niet? 

 

In deze webinaropname krijgt u antwoord op deze vragen en verder komt aan bod:

  • Techniek en spelregels voor communicatie in tijden van crisis
  • Werken aan betrokkenheid in corona-tijden
  • Communicatie en empathisch vermogen
  • De boodschap vanuit leidinggevenden
  • Ondersteuning vanuit HR bij verspreiding van de boodschap

Dit webinar is een onderdeel van de serie webinars: Crisismanagement voor HR in tijden van corona. Bekijk de andere opnames: 

Bea Aarnoutse

Sprekersfoto
Managing director
Bea Aarnoutse is managing director en heeft meer dan twintig jaar managementervaring aan zowel bureau- als aan klantzijde. Auteur van het boek Alignment 2.0. Ze is een expert op het gebied van employer branding, de alignment van medewerkers, interne communicatie, change- en reputation management. Ze adviseert zowel communicatie- als HR professionals.

Cedeo

Partners

In samenwerking met:

Blijf op de hoogte

Schrijf u in voor de nieuwsbrief.
© MindCampus b.v. Auteursrecht voorbehouden.