Logo

Happy Employee Fest

Employer branding meets employee experience

Opleidingbeeld
Gelukkige medewerkers zijn productiever, effectiever en gezonder, zo blijkt uit diverse onderzoeken. Hoe zorgt u voor een optimale werkervaring voor uw medewerkers? En hoe positioneert u zich als aantrekkelijk werkgever waar talenten graag willen werken én willen blijven vanwege ervaren werkgeluk? Laat u inspireren op het Happy Employee Fest!
Prijs: € 590 excl. 21% btw
Info: voor meer informatie www.happyemployee.nl
Soort: Event

Happy Employee Fest heeft de opzet van een echt festival. De hele dag zijn er interactieve sessies waarin u wordt bijgepraat over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van employer branding en de employee experience. Tussendoor kunt u netwerken en kennis uitwisselen met vakgenoten. Niets moet, (bijna) alles mag!

 

Ontmoeten, inspireren en co-creëren

Onder de bezielende aanvoering van dagvoorzitter en moderator Ruben Klerkx kunt u op het Happy Employee Fest volop inspiratie opdoen tijdens uiteenlopende sessies. U stelt uw eigen programma samen uit workshops, presentaties, best practices en andere verrassende activiteiten. Zo leert u nieuwe mensen kennen, leert u van elkaar en doet u nieuwe ideeën en kennis op. 

Een kleine greep uit het programma:

  • Hoe je high potentials aantrekt en behoudt met employer en internal branding
  • Workshop ‘Werk aan je merk, investeer in de employee journey’
  • Hoe zorg je voor gelukkige teams op de werkvloer?
  • Employer branding bij ABN AMRO
  • Workshop ‘Feestmodel voor optimaal werkgeluk’
  • Internal branding bij Dura Vermeer

Vijf redenen waarom u Happy Employee Fest niet mag missen

  1. U krijgt volop positieve energie en nieuwe ideeën op het gebied van werkgeluk en de ultieme employee experience in een ontspannen setting.
  2. U leert van collega’s en experts die net als u de mogelijkheden willen verkennen van employer branding en de employee journey in het kader van aantrekkelijk werkgeverschap.
  3. Door de festival-opzet kunt u de dag geheel naar eigen smaak en interesse invullen.
  4. Het afwisselende aanbod van workshops, interactieve sessies en best practices toont alle aspecten van state-of-the-art employer branding en de employee journey en de toepassing daarvan in de praktijk.
  5. Het Happy Employee Fest zit vol met eyeopeners, dus laat u verrassen!

Voor wie is Happy Employee Fest bedoeld?

Iedere HR-professional met interesse in happiness op de werkvloer, employer branding en de employee journey. Iedereen kan naar smaak ter plekke zijn eigen programma samenstellen. 

 

Aanmelden voor Happy Employee Fest?

Wilt u het Happy Employee Fest op 12 juni in Green Village Nieuwegein bijwonen? Tijdens dit festival kunt u volop inspiratie opdoen tijdens workshops, best practices en interactieve sessies en leert u van collega’s. Per registratietermijn is er een beperkt aantal tickets beschikbaar. Alle registratietermijn deadlines onder voorbehoud van wijzigingen. 

 

  • Early bird € 390,- Deadline 30 april 2018 UITVERKOCHT
  • Medium € 490,- Deadline 27 mei 2018 UITVERKOCHT
  • Regular € 590,- Deadline 12 juni 2018

 

Kijk voor meer informatie op www.happyemployee.nl

Door de festival-opzet kunt u tijdens het Happy Employee Fest op de dag zelf uw eigen programma samenstellen. Houd er wel rekening mee dat voor bepaalde sessies, zoals de workshops, een maximaal aantal deelnemers wordt gehanteerd.

 

Daarnaast is er voldoende ruimte in het programma om gedurende de dag te netwerken en met collega’s en experts van gedachten te wisselen over werkgeluk, de employee experience en employer branding.

 

Workshops

  • FEESTmodel voor optimaal werkgeluk – Ruben Klerkx
  • Werk aan je merk, investeer in de employee journey – Wenda Bolink
  • Met plezier presteren: wensen van medewerkers in lijn met de organisatie – Kees Kouwenhoven
  • Hoe zorg je voor gelukkige teams op de werkvloer? – Maarten Lens-FitzGerald
  • Nieuwe aanpak voor een effectief MTO – Kees Kouwenhoven

 

Cases 

  • Employer branding bij ABN AMRO – Maarten Bokhoven
  • VGZ en de kracht van internal branding - Jeroen Duijvestijn & Wendy Bilsen
  • Bouwen aan een sterke employee journey bij Dura Vermeer - Glenn Metselaar & Wenda Bolink
  • Het Beste, Leukste en Gelukkigste-beleid van Hutten – Pascal Verheugd
  • RDW laat medewerkers floreren door het 'goede gesprek' – Marjan Uil

 

Overig

  • Hoe je high potentials aantrekt en behoudt met employer en internal branding – Bea Aarnoutse
  • De kunst van het medewerkers welkom laten voelen – Marian van Soest
  • Happiness en de employee experience – Maarten Lens-FitzGerald

 

Bekijk de inhoud van de sessies en het volledige programma op www.happyemployee.nl


Blijf op de hoogte

Schrijf u in voor de nieuwsbrief.

CEDEO-erkenning

Alle opleidingen hebben een CEDEO-erkenning.
Cedeo
© MindCampus b.v. Auteursrecht voorbehouden.